Naujos kartos „Nissan X-Trail“ su e-Power technologija
Pasiūlymas galioja iki: 30.09.2023.
Nissan X-Trail" modelių kainos prasideda nuo 36 030 € „Nissan e-POWER“ – tai unikali elektrifikuota technologija, kurią sudaro efektyvus benzininis variklis, įkraunantis akumuliatorių. Rezultatas – manevringo ir tylaus važiavimo potyris, o akumuliatoriaus nereikia įkrauti. Taip pat yra su daugiau galios ir stabilumo suteikiančia „e-4ORCE“ pavara. Abi technologijos suteikia elektromobilio vairavimo potyrį, be pavarų dėžės. Unikalios „Nissan X-Trail" technologijos yra modernesnės už įprastuose hibridiniuose automobiliuose naudojamas sistemas.NAUJASIS „NISSAN X-TRAIL“ SU „e-POWER“. Daugiau įkvėpimo kelionei.
Kas galėjo pagalvoti, kad elektrifikuotas važiavimas dera su nuotykiais? Naujasis „Nissan X-Trail“ apjungia dvi pažangias ir unikalias technologijas, dėl kurių galima važiuoti tiksliau, tyliau ir tausojant degalus, palyginti su tradiciniu benzininiu varikliu [1]. Unikalios „X-Trail" technologijos skiriasi nuo tradiciniuose hibridiniuose automobiliuose naudojamų technologijų. Šio automobilio akumuliatorių įkrauna benzininis variklis, todėl atskirai jo įkrauti nereikia. Taip pat galima versija su „Nissan e-4ORCE AWD“ technologija, užtikrinančia dar didesnę kontrolę ir stabilų važiavimą.

Unikali elektrifikuoto vairavimo patirtis, dabar – be įkrovimo. Tai – „Nissan e-POWER“
„Nissan e-POWER“

Greitai reaguojantis ir pasiruošęs veikti - nereikia jokio įkrovimo kabelio
Pažanga tęsiasi su „e-POWER“. „Nissan e-POWER" yra unikali elektrifikuota technologija, kuri pralenkia tradicines hibridinių automobilių technologijas. „Nissan e-POWER“ – tai unikali elektrifikuota technologija, užtikrinanti tikslų ir tylų elektrinio variklio veikimą. Jo akumuliatorių įkrauna degalus tausojantis benzininis variklis [1]. Nereikia ieškoti jokių įkrovimo stotelių – vien žvalus ir efektyvus važiavimas mieste.
Elektrifikuoto vairavimo patirtis. „e-POWER“ su visų varomųjų ratų pavaros valdymu. Tai – „Nissan e-4ORCE“
„E-4ORCE“

„e-POWER" su „e-4ORCE" visų varančiųjų ratų technologija
Didžiausias šios galingos ir sklandžios elektrifikuotos technologijos teikiamas malonumas - važiavimas. Kelionė bus maloni tiek jums, tiek ir jūsų keleiviams. „Nissan e-4ORCE“ – tai unikali visų varomų ratų (AWD) elektrinė technologija, užtikrinanti tobulą galios ir beprecedentės kontrolės pusiausvyrą. Jauskitės drąsiau dėl geresnio sukibimo ir stabilesnio valdymo.

Automatinė transmisija „e-Shifter“
Moderni „e-Shifter“ sistema leis lengvai pasirinkti tarp dviejų „Nissan X-Trail“ režimų – D (važiavimo) režimo, kuris užtikrina geresnį variklio valdymą ir B (stabdymo) režimo (tik „ePOWER“ ir „e-4ORCE“ modeliuose), kuris veiksmingiau regeneruoja stabdymo metu susidarančią energiją ir nukreipia ją į akumuliatorių.
Sklandus ir stabilus važiavimas, kad ir kur besėdėtumėte
Įsibėgėjimas, stabdymas, posūkiai. Jie visi įtakoja važiavimo stabilumą. Naujasis „Nissan X-Trail“ su „e-4ORCE“ AWD technologija beveik tobulai balansuoja tarp apkrovų paskirstymo ir tikslios sūkio momento kontrolės, kad važiuotumėte tolygiai ir stabiliai. Keleiviai atvyks guvūs ir pailsėję, kad ir kur besėdėtų.

Turėdami galimybę rinktis iš 5 režimų, galėsite važiuoti bet kokiomis sąlygomis.
5 REŽIMŲ IŠMANIOJI AWD PAVARA

REŽIMAS „ECO“ – PADEDA NUVAŽIUOTI TOLIAU
REŽIMAS „STANDARD” – GALIOS IR EKONOMIŠKUMO PUSIAUSVYRA
REŽIMAS „SPORT“ – GUVESNEI VARIKLIO REAKCIJAI
REŽIMAS „SNOW“ – LĖTESNIAM RATŲ SUKIMUISI IR STIPRESNIAM SUKIBIMUI
REŽIMAS „OFF-ROAD“ – PRITAIKYTAS VAŽIUOTI PER PURVĄ, SMĖLĮ AR ŽVYRĄ

Energijos srautus rodantis skaitmeninis borto kompiuteris
Jei jūsų automobilyje bus įdiegtas „Nissan X-Trail“ „e-POWER“ energijos matuoklis, turėsite pasirinkti pagal poreikius konfigūruojamo [3] 12,3" HD borto ekrano režimą – navigatoriaus nurodymų ir pramoginės informacijos arba automobilio energijos naudojimo režimą.
Pedalas „e-Pedal“
Pedalas „e-Pedal“ yra unikali „Nissan“ funkcija, leidžianti vairuotojams efektyviai didinti ir mažinti greitį tik akceleratoriaus pedalu, kai greitis yra didesnis kaip 10 km/h. Stabdžio pedalo prireiks tik staigesniam stabdymui ir visiškam sustojimui [2].
