Naujasis hibridinis „Nissan Juke”
Pasiūlymas galioja iki: 30.09.2023.
„Nissan Juke" modelių kainos prasideda nuo(**) (*) 19 480 € **Kaina nurodyta „Juke" DIG-T 114 AG 6MT Visia 2WD su PVM. Kainos gali keistis be išankstinio perspėjimo. Naujausios kainos prašome visada klausti „Nissan“ atstovybėje!Hibridinis ar benzininis? Abu vairuoti yra smagu!
Šiuo galingu ir jaudinančiu potyriu „Nissan Juke“ keičia požiūrį į hibridines technologijas. „Nissan Juke“ hibridas derina elektrinį ir benzininį variklius, todėl važiavimas yra malonesnis, jautresnis, tylus ir galingas. Su degalų sąnaudų optimizavimu iki 19%, kelionės bus kur kas ekonomiškesnės (1). Taip pat yra su DIG-T 114 AG benzininiu varikliu ir MT arba DCT pavarų dėžėmis.

Abejingų nepaliekanti technologija. Rinkitės išskirtinę, jaudinančią ir elektrifikuotą patirtį.
HIBRIDINIS „NISSAN JUKE“
Hibridas
VARIKLIS
143AG
GALIA


O taip, vairuoti hibridą gali būti smagu. Šis hibridinis variklis automatiškai parenka efektyviausią energijos šaltinį: elektrinį variklį, benzininį variklį arba abiejų derinį, kad galia ir efektyvumas būtų optimalūs. Mieste „Nissan Juke“ daugiausiai veikia elektriniu režimu, todėl akseleratoriaus pedalas reaguos iškart ir sklandžiai, o salone bus tylu net važiuojant triukšmingiausiomis gatvėmis.

Išmani galia ir įsibėgėjimas
143AG
Kasdienės kelionės taps mėgstamiausiomis akimirkomis. Po variklio gaubtu slypinčios galios (143 AG) ir išmanios keleto režimų transmisijos derinys leidžia patirti momentinę galią ir mėgautis vairavimu.

Elektrinis vairavimo režimas
Iki
67%
Patirkite didžiausią smagumą ir efektyvumą (2). Važiuojant „Nissan Juke“ iki 67% visos kelionės laiko gali būti aktyvuotas elektrinis režimas, todėl kelionė bus tylesnė ir suteiks daugiau jaudulio (3).

Degalų sąnaudų optimizavimas mišriu režimu
Iki
19%
Išmanus efektyvumas naudojant unikalų hibridinį elektrinio važiavimo mieste derinį - regeneracinio stabdymo sistema nuolat įkrauna akumuliatorių, o benzininis variklis įsijungia tik prireikus. Iki 19% mažesnės degalų sąnaudos mišriu režimu ir net 40% važiuojant mieste (lyginant su panašiu „Nissan Juke“ DIG-T 114 DCT) (1).


Sistema „e-Pedal“
Sistema „e-Pedal“ yra unikali „Nissan“ funkcija, leidžianti vairuotojams efektyviai didinti ir mažinti greitį vien tik akceleratoriaus pedalu, kai greitis viršija 10 km/val. Stabdžio pedalo prireiks tik staigesniam stabdymui ir visiškam sustojimui.
Pažangus variklis ir transmisija
BENZININIS VARIKLIS
DIG-T
BENZININIS VARIKLIS
114AG
GALIA
200NM
MAKS. SUKIMO MOMENTAS

Greta naujo hibridinio variklio, „Nissan Juke“ taip pat yra su 1,0 litro lengvu vidaus degimo varikliu. Su rankine ir automatine transmisija (DCT).

6 pakopų mechaninė transmisija
Sparti reakcija ir greiti perjungimai leis dar labiau mėgautis važiavimu. „Nissan Juke“ 6 pakopų mechaninė transmisija suteiks daugiau smagumo kiekvienoje kelionėje.
7 pakopų automatinė dvigubos sankabos transmisija (DCT)
O jei reikia geriausių techninių savybių, „Nissan Juke“ 7 pakopų dvigubos sankabos transmisija veikia panašiai kaip tradicinė automatinė transmisija, tik yra kur kas įspūdingesnė (4).


Vairavimo režimai (5)
Jeigu norite didžiausio degalų sunaudojimo efektyvumo, rinkitės „EKO" režimą, jei siekiate išlaikyti pusiausvyrą tarp degalų sąnaudų ir galios – „STANDARD" režimą, o jei norite patirti maksimalų jaudulį – „SPORT" režimą.
Pavarų perjungimo svirtelės
Pažangi „Nissan Juke“ 7 pavarų automatinė DCT transmisija turi ant vairo kolonėlės įrengtas pavarų perjungimo svirteles, todėl pavaras galite keisti neatitraukdami rankų nuo vairo.

ŽENKITE PIRMYN
(1) Buvo lyginamos „Nissan Juke N-Connecta 1.0 114AG DCT“ ir „Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143AG“ automobilių versijos. „Nissan Juke N-Connecta 1.0 114AG DCT“ degalų sąnaudos (l/100 km): mažas greitis - 7,5; vidutinis greitis - 5,6; didelis greitis - 5,1; labai didelis greitis - 6,6; mišriu ciklu - 6,0. CO2 emisijos mišriu ciklu (g/km): 137. „Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143AG“ degalų sąnaudos (l/100 km) mišriu ciklu - 5,1. CO2 emisijos mišriu ciklu (g/km) - 115. Automobilio duomenys buvo patvirtinti pagal ES reikalavimus, naudojant WLTP testo procedūrą.
(2) Ši reikšmė palyginta su benzininį variklį turinčia „Nissan Juke“ versija.
(3) 67% elektrinės pavaros naudojimas paremtas standartinėmis WLTP testo sąlygomis. Pateikti duomenys yra orientaciniai ir skirti palyginimams atlikti. Faktiniai vairavimo realiomis sąlygomis rezultatai gali skirtis, priklausomai nuo sumontuotos papildomos įrangos, techninės priežiūros, vairavimo įpročių ir su techniniais dalykais nesusijusių faktorių, tokių kaip oro sąlygos.
(4) Netaikoma HEV, tik DCT.
(5) Vairavimo režimai galimi tik tam tikrose versijose, jie koreguoja vairavimo veiksmus, akseleratoriaus pedalo atsaką ir kondicionieriaus veikimą.
Nuvažiuojamas atstumas apskaičiuotas laboratorijoje, vykdant bandymus, atitinkančius ES teisės aktų reikalavimus; tokie skaičiavimai skirti įvairių tipų automobiliams palyginti. Ši informacija nėra susieta su konkrečiu automobiliu ir nėra pasiūlymo dalis. Šie duomenys gali neatitikti tikrų rezultatų kelyje. Rezultatai gali priklausyti nuo pasirenkamosios įrangos, techninės priežiūros, vairavimo įpročių ir kitų veiksnių, pavyzdžiui, kelio ir oro sąlygų. Rodikliai nustatyti pagal WLTP (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure) reikalavimus.
Pateikti vaizdai yra tik informacinio pobūdžio. Kai kuriuose vaizduose užfiksuotų automobilių specifikacijos gali būti netiekiamos vietinėje rinkoje. Šie vaizdai nėra konkretaus modelio arba versijos pavyzdys ir nėra pasiūlymo dalis. Nurodytos funkcijos gali būti netiekiamos, neįeiti į standartinio paketo sudėtį, būti užsakomos papildomai.